23 Kasım 2015 Pazartesi

Sevgili Öğretmenlerim Gününüz Kutlu Olsun


4 yorum:

  1. Merhabalar.

    Bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü. Kimin umurunda değil mi? Milletçe bu güne sarılmalıydık, en az annelerimiz kadar haklarını asla ödeyemeyeceğimiz öğretmenlerimiz için bir günü bile onlara layık göremedikten sonra, öğretmenler gününü kutlasan ne olacak, kutlamasan ne olacak, öyle değil mi?

    Ben hep bu vefakar ve de cefakar öğretmenlerle birlikte çalıştım. Onların dertlerini, sıkıntılarını, çektikleri çileleri yakından bilen biriyim. Ama sayfamda artık gündem ve güncel konulara yer vermeyeceğimden dolayı, bu sefer onlar için bir blog bile yazamadım.

    Bloğunuz nezdinde ben de tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmeler Günü'nü kutlar, sevgili öğretmenlerimizin ellerinden öperim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Öğretmenler gününü ben de kutluyorum.
    Zor koşullarda görev yapan öğretmen arkadaşları saygı ile selamlıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Recep Bey, çok sağ olun. Artık günlerin pek önemi kalmadı. Onlar da sıradanlaştı. Her şeyde olduğu gibi..

    Saygılar,
    sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  4. Tüm öğretmenlerin günü kutlu olsun Hüseyin hocam.

    Selam ve saygıyla.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...