4 Nisan 2015 Cumartesi

"Düş Batımı" Kitabımdan Satır Araları

Her yaprak farklı bir umudu müjdeler.Yeşerdikçe dallanıp budaklandıkça hayatın yaşanmaya değer olduğunu hissettirir insana. Lakin kaçınılmaz bir gerçek vardır. O da yaprağın değişmeyen kaderi! Her sonbaharda dalından düşmek, her fırtınada da bilinmezliğe doğru savrulmaktır. "Yaprağın kaderiymiş düşmek." İnsanın kaderi ise, yazılanı yaşamak, çizilen yolda yürümekmiş.” Düşmekten, yaşamaktan, korkmadan yürümek. Hayata olumsuzluklara karşı direnmek... Hayatı yaşanır kılmak.





Kitabım ile ilgili zaman zaman benim için çok önemli bir o kadarda özel olan okuyucu yorumlarını ve kısa kısa satır aralarından bölümleri siz değerli blog dostlarımla paylaşarak sevincime ortak olmanızı düşündüm,ne dersiniz?
Muhabbetle,
Hanife Mert

2 yorum:

  1. Merhabalar.

    Kitabınızdan böyle altını çizdiğiniz kısa pasajları paylaşmanız bence çok ideal bir fikir. Takipçileriniz de okur ve alıntı bölümle ilgili duygu ve düşüncelerini paylaşır sanırım.

    Yeşeren her yaprağı, bir kar tanesine benzetmekle birlikte her bir yaprağın ya da kar tanesinin farklı umutları biri yeşilinde biri ise beyazında taşıdığını söyleyebiliriz. Yaprak da kar tanesi de ömrü nihayet olmakla birlikte taşıdığı umutları da beraberlerinde götürürler. Ancak o umutlar asla tükenmezler. Çünkü, yeni bir yaprak ve yeni bir kar tanesi bayrak yarışı gibi bir öncekilerinden devraldıkları umutları sonsuza kadar taşımaya devam ederler. Biz insanlar da öyle değil miyiz? Her ne kadar umutlar çeşitlilik gösterse de nezdimizde kişiselleşmiş olsa da umutlar hep aynıdır. Sana, bana göre göreceli değildir. Umutlarımız ortaktır. İşte bu nedenle kaybolmazlar. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Recep Bey,
    bu güzel düşüncenin üzerine başka bir söz söylemek istemiyorum.

    Çok teşekkür ediyorum.

    Gönlünüzce geçireceğiniz güzel bir hafta diliyorum.
    Sağlık ve esenlikler.

    YanıtlaSil

YENİ KİTABIM YOLCULUK ÇIKTI!

Uzun bir aradan sonra merhaba diyerek yeni döneme başlamak istiyorum. Bir süredir bloğumdan ve   değerli blog arkadaşlarımdan uzak kaldım. S...